Pagini

duminică, 2 decembrie 2012

Moldova sunt mindru de tine !

 Am citit chiar acum un articol al unui colog de al meu , in care se descria Moldova intr-o lumina foarte buna. Si chiar daca citeam si recunosteam ca nu e totul asa roz cum e scris la el , eram sigur si sunt sigur ca asa va fi intr-o zi. Sunt mindru si pot spune deschis ca IUBESC aceasta tara, cu tot ce este rau in ea, daca v-om incerca sa eliminam raul totul v-a fi bine.

Stiu ca multi ar spune ceva de genul "Mama ce naiv" ; "Tipul e cu capul in nori" ; "Asta vede totul in roz" etc. insa eu tot cred ca tara asta a evolutionat mult. Noi nu suntem rusi , nu suntem romani , noi suntem noi , noi suntem cine vrem noi sa fim.

Inca din cele mai vechi timpuri am fost sub ocupatie si aceasta ocupatie acum inca mai exista si se vede la fiecare din noi, ginditiva de cite ori spuneti un cuvint in alta limba. Nu conteaza in rusa sau germana , fiecare are in vocabular cite un cuvint strain.

Pentru acest popor dintre Nistru si Prut este un lucru normal , insa eu tot mai des observ ca a mai sczut popularitatea cuvintelor straine si asta ma bucura.

Sunt mindru de aceasta tara, cit s-a chinuit ea pentru a razbate la Soare , pentru a putea respira de sinestatator, pentru a avea libertatea de a vorbi.

Nu conteaza cine esti sau ce limba vorbesti, totul ce trebuie sa spui este "SUNT MINDRU PENTRU TARA MEA, MOLDOVA" !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu