Pagini

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Moldova inspre Europa sau Rusia

Cred ca toti ati auzit cite ceva despre uniunea vamala Kazakstan-Belarus-Rusia. Tot ce am eu sa spun esta ca in cazul in care Moldova v-a intra in aceasta uniune viitorul nostru European v-a avea un STOP foarte mare si accentuat. Am auzit multe persoane invirsta care vorbeau despre cum era in URSS si cit de bine traiau. La care eu in capul meu " Tu doar nu ai fost peste hotare ca sa vezi cum traiesc altii, in tari ca Franta, Anglia, Spania , S.U.A etc. ". Dupa mine viitorul nostru este in Europa si nu in uniunea vamala K-B-R , ne-a ajuns atita timp de rusificare , acum e momentul ca poporul sa se trezeasca din somn. Europa este locul unde v-om putea hrani copii nostri , v-om putea ingriji parintii nostri , v-om putea avea grija de viata noastra. Cei care sunt pentru Rusie va rog sa raspundeti la citeva intrebari:

Ce ne-a dat Rusia?
Cu ce ne-a ajutat ?
Cum ne-a facut sa evolutionam?

Daca veti raspunde veti vedea ca in atitea ani Rusia nu a facut aproape nimic pentru Moldova, mai mult a aruncat praf in ochi decit fapte concrete si reale. Cica ei ne vor noua binele, de unde stiu ei ce e bine pentru noi, ei mereu au avut tot ce au vrut , noi insa mereu am fost un popor mai prejos decit ei. A venit momentul sa ne trezim din somnul rusificator , trebuie sa vedem dincolo de ciata ruseasca.

IMPREUNA SPRE EUROPA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu