Pagini

vineri, 18 ianuarie 2013

Istorii : No Happy End!

Deschid ochii, e dimineata. Somnoros cum sunt ii inchid iarasi si o vad pe ea. Stau asa citeva secunde, imi aduceam aminte glasul ei dulce. Simt cum zimbesc nebenevol. ma scol din pat si privesc la ora, e inca prea dimineata pentru a o suna, apuc telefonul si incep sa scriu un mesaj "Buna dimineata puisor, zimbeste caci cineva te iubeste!". Stiu ca o sa ii placa, mereu i-au placut chestiile romantice. Nu pot pus si simplu sa stau si sa astept. Fac un dus pentru ca sa ma linistesc. Tot simt ca o sa ma aprind, ma distruge dorinta de a o avea alaturi, de a o simti linga mine. Aud cum primesc un mesaj, era de la ea "Trebuie sa ne vedem". Ce sa se fi intimplat, desigur nimic de bine, altfel ma suna. Ma imbrac cit pot de repede si plec catre casa ei. Grabit cum eram intru in scara blocului, ma uit de jur-imprejur si inteleg ca am gresit scara, mereu incurcam blocurile. Ma intorc, insa nu fac nici un pas, am vazuto pe ea tinindu-l de mina pe altul. Nu puteam sa cred, stau citeva clipe apoi rapid ma duc catre ei. Deja au mers citiva metri, el o apuca strins si o saruta. Nu rasuflam, am grabit pasul, am pus mina pe umarul lui si l-am intors. String pumnul si lovesc puternic direct in fata. El cade jos, ea uimita nu face nici un pas, nu ii este frica, stie ca nici o data nu as putea pune mina pe o fata. nasul lui singera, insa l-am recunoscut, era unul dintre prietenii mei. Ma intorc, din urma nu aud nimic, ea nici macar nu vorbise, numai se uita la mine cu o fata enervata. Nu puteam sa gindesc limpede, pe drum mi se parea ca toti au ceva impotriva mea. Ajung acasa, trintesc puternic usa dupa mine. Lovesc cu pumnul in perete, simt o durere minuscula in comparatie cu cea din inima. Nu imi gasesc locul, nu ma pot linisti. Ma duc la fereastra si doar cu o miscare se termina totul, un ultim salt si gata suferinta, nici un fel de regret, nici un fel de Happy End!


Pentru cei ce se intreaba de unde am asa idei, sa stiti ca totul e din cauza la un film horror, tinarul ca sa se salveze sare de pe casa, asa ca nu are nici o legatura cu viata reala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu