Pagini

duminică, 27 ianuarie 2013

Cum lucreaza Posta Moldovei

 Ma plimbam eu pe YouTube sa vad ce mai e nou, desigur as putea sa ma uit si la stiri insa mai bine incerc eu sa gasesc ce am nevoie si singur. Si asa trecind de la un video la altul am dat peste unul extraordinar "Cum lucreaza Posta Moldovei". Acest video il aveti in alaturi. Ce pot spune eu, hai ma, eu deja ma tem sa trimit un colet prin Posta Moldovei, imi imaginez eu ce fac ei cu scrisorile daca asa se intimpla cu coletele. Si cel mai tare lucru este nu ca asa zisa "angajata" arunca cutiile jos, ele mai sunt livrate si prin fereastra oficiului postal. Da, asa ceva doar in Moldova noastra se poate intimpla.







Articole despre Moldova:
Moldova sunt mindru de tine !
Despre limba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu