Pagini

vineri, 3 mai 2013

Vloguri Ce Merita Vazute

 Eu iubesc sa ma uit pe YT, poti gasi multe chestii interesante, cel mai mult iubesc cind dau peste un vloger care face o treaba buna si are niste subiecte actuale si interesante. Parerea mea ca un subiect ales corect poate fi mult mai important decit situatia tehnica a vlogului. Deci iata citeva vloguri pe care eu le privesc cu placere:

  • Vlogul lui Tudi Popa

    Tipul are niste subiecte interesante ,chair daca are si un subiect deja iritant "Facebook", poseda un stil deosebit de a se exprima si a reusit sa ma faca sa privesc toate episoadele. Din pacate nu le scoate prea des insa cu toate aste mereu ma incinta sa il privesc.








  •  Vlog a la Romanesc

    Nu am de spus decit cuvinte de bine pentru acest vloger. Imi place foarte mult umorul cu care vorbeste. Scoate episoadele foarte des, o data pe saptamina + are o rubrica "Challenge" in care face lucruri trasnite. Merita de vazut daca ai dispozitia la pamint. Il recomand.



  • Friends Show

    Un vlog cu idei noi si toate subiectele sunt interesante, e destul de interesant sa vezi niste teme de discutii mai serioase, merita sa privesti asa ceva.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu